Kondoomid tualettpaberi asemel
Sakslased varuvad ainult tualettpaberit ja nuudleid?
Ei vasta tõele, ütleme Mister Size'ile, ka kondoomide müük on kasvanud peaaegu 40 protsenti.
Kõigepealt oli see lihtsalt väike märkus, siis jooksev nali, mis läks internetis viiruseks: Prantslased - nii öeldi - varuvad Corona-pandeemia ajal kondoome, sakslased aga tualettpaberit. Meie siin Mister Size'is ei saa aru, miks kogu Euroopa naeris igavuse üle Alpide ja Põhjamere vahel. Meie arvud, eriti meie partnerpoest Vinico. com, ütlevad midagi hoopis muud ja sobivad sakslaste rahvusliku uhkuse taastamiseks: Kuna neid julgustatakse kodutööle ja koju jäämisele, on kondoomide müük pidevalt tõusnud. Pärast kahte nädalast koduse isolatsiooni lõppu on tellimuste kasv umbes 40 protsenti. Oleme veendunud: "Mis puutub meie seksisoovi, siis oleme me sakslased paremad kui meie maine."
Isegi kriisi ajal on sakslastel soov seksida
Me ei saa kurta huvi puudumise üle meie toodete vastu ka "normaalsetel" aegadel. Sakslastel on sama suur seksisoov kui teistel rahvustel.
Meie asutaja Jan Vinzenz Krause teab, millest ta räägib, ta vaatab tagasi aastakümnete pikkusele kogemusele. Pärast seda, kui Jan Vinzenz Krause jagas 1994. aastal Rudolf Scharpingi valimiskampaania ajal kondoome, mida ta pärast katsetamist pidas ebameeldivaks, küsis ta endalt, miks kondoomid tegelikult nii halvasti sobivad ja seega nende kandja naudingut rikuvad. Nii tegi ta kõigepealt praktikat kogu Saksamaal tuntud Billy Boy kondoomide tootjal ja programmeeris seejärel koos vennaga maailma esimese veebipõhise kondoominõustaja. "Ma tahtsin jagada selles valdkonnas omandatud teadmisi. Mehed, kes otsisid kohandatud kondoomi, olid vaimustuses. Nii tuli meile järgmine idee". Oma Bonni lasteaiast alustas ta kondoomide veebipoodi ja valjastas kogu pere üha kasvavasse rasestumisvastaste vahendite ärisse.
Ideaalset kondoomi otsides
Tänaseks, veerand sajandit hiljem, on lasteaiast saanud Vinergy kontserni kuuluv keskmise suurusega ettevõte. Me oleme endiselt mures täiusliku kondoomi pärast, sellise, mis sobib. Ja selline, mis seetõttu tundub ka äärmiselt hea ja mida on lõbus kanda. Mister Size'iga oleme oma eesmärgi saavutanud. Oleme just tellinud Malaisia tootjalt mitu miljonit kondoomi. Ainuüksi Corona kontaktikeelu teisel nädalal - kui kodus on rohkem aega koosolemiseks - saatis meie partnerpood Vinico. com mitu tuhat saadetist eraklientidele, arvestamata saadetisi jaemüüjatele üle kogu Euroopa, kes müüvad kondoome oma veebipoodides. Corona ajal palkasime isegi rohkem töötajaid, et tulla toime üha kasvava nõudlusega. "Loomulikult on meile südamelähedane meie töötajate kaitse, mistõttu oleme võtnud asjakohased meetmed, et kaitsta neid viirusega nakatumise eest."
Ja mida teevad sakslased internetis tellitud kondoomidega? Kindlasti kasutavad nad neid kiiremini ja suurema rõõmuga kui tualettpaberi varusid.